L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Naken, rädd, Exposed !

Kategori: Allmänt

Sussis träning  ([email protected]) om Trötta biccar !!:
Körde med biceps idag, helt skakis nu :P


Vad duktiga vi är Sussi! ; )

Träningsvärken bara växer i biceps nu! Fan så fin kontakt jag får när jag kör sådär intensivt många övningar efter varandra. Just loove it! Satt inatt & kollade på lite dokumentärer om kroppsbyggning osv. Beundransvärt hur man vågar stå på en scen helt avklädd sådär. Säger som maria montazami
                    "man känner sig naken, rädd, exposed" 
           
                                    Inte min......Tyvärr

Idag ska det plågas bröst & TRAPZ =) Storfavorit hos mig!
Blir nog på Stepin idag hade behövt röra lite på mig. Bara liiite.  ge mig lust!

                                           Dagens kost

Frukost:
Havregrynsgröt + mosad banan + 1 dl mjölk + 1 omega 3 kapsel
Mellis nr 1: 1 nektarin
Lunch: 2 st kotletter + 2 msk potatissallad + sallad
Mellid nr 2 1 nektarin
Övrigt: Under jobbet 8-17 blandade 1 shake BCAA som jag delat upp på 3ggr

Middag: köttfärsås+ Parboiled + sallad
Innan träning: Koffeintablett ( MÅSTE var uppe till 02:30 inatt & upp 20 i 7)
Under träning: BCAA
Efter träning: BCAA
Innan ZzZz: 1 äggmacka ( Sportknäcke)+ Te & ingen Honing *snyft* :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: