L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Vad gör ni här?

Kategori: Allmänt

Men vad gör ni här? Jag ska ju inte blogga förens i slutet på juni? Tokstollar!

Nåja när jag ändå är inne här kan jag väl smygblogga lite att jag gått ner 7 kilo nu redan innan dieten.
Vätskan jag drog på mig håller på att åka ur nu när nya medicinerna börjat bita. Då detta skett på mindre än en vecka.  Naglarna växer & orken börjar sakta sakta men säkert komma tillbaka.

Det är mkt upp & ner nu i välmåendet. Ni har läst säkert dom flesta vad som hänt så det behöver vi inte dra här. Dock är det tomt hemma.  Kom ihåg att i slutet på juni behöver jag er. Allihopa. Till morgonpromenaderna.  Ni behöver det säkert också. Man mår bra av dom. Så bara att haka på.


Kommentarer

  • My säger:

    Sköt om dig! :)

    2012-05-31 | 12:43:15
    Bloggadress: http://fromdepptopepp.blogg.se/
  • Fit4fun säger:

    Men hur har jag kunnat missat din blogg i över ett år? Superbra och relevant för många av oss. Visserligen är jag kille men vi verkar ha samma kvinnoideal, ha ha! Tittar in då och då. Lycka till!

    2012-06-06 | 10:15:02
  • Niklas från bygga muskler säger:

    Hej! Jag håller på med en hemsida som handlar om att bygga muskler. Kom gärna med feedback då jag behöver idéer vad jag ska ha med på sidan, skulle uppskattas mycket :)

    Med vänlig hälsning
    Niklas

    2013-08-21 | 01:44:02
    Bloggadress: http://www.byggamuskler.nu

Kommentera inlägget här: