L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Öppnar mig lite.

Kategori: Allmänt

                           Lite av allt virr varr tankar..


Jag har nu i någon månad gått & lagt mig med ett illamående för jag är så MÄTT om dagarna. Men dra åt fan att schemat jag fått av Tomas Tjäder gett resultat. I början droppade jag i vikt + ökade i styrka då jag höll NITISKT hans schema. Sen hände det mkt på det privata planet med min sjukdom osv. Så jag sköt upp i vikt. Men jag har ändå hållt bra på styrketräningen & under dessa veckor har jag ökat i styrka MARKANT. på Sån kort tid. & jag VET att jag kommer få bra resultat på dieten.

Jag vet att jag har en lång väg till jag är i någorlunda form då jag har FRUKTANSVÄRT mkt fett jämfört med vad jag borde ha. Men jag har fokuserat nu på att bygga. & Det har varit TUNGT mentalt att gå upp såhär som jag gjort pga sjukdomen + kosten + stillasittande jobb. Jag har gråtit säkert 2 ggr i veckan med halft panik.  Samtidigt vet jag ju i mitt inre att jeansen med storlek 26 är bara slänga. För jag vill ju aldrig passa i dom nå mer. Jag vill ju ha STORA muskler =) men ibland blir hjärnan galen. Alla små skjortor och små kjolarna vet ni hur mkt kläder jag GALET shoppad enär jag gick ner i vikt ?! Allt som jag inte ens provat! =)


Helt galet.. Står med dom där mini kläderna nu & bara skakar på huvudet. jag vill ju bli ett muskelberg, då ska man inte ha dom där :D En slags dubbelmoral jag nu faktiskt släppt ganska mkt. Det enda jag är ledsen över är min dipp med ämnesomsättningen som gjorde att jag blev "fläskig" det är jobbigt. Men JAG SKA FAN I MIG GÖR AMIG AV MED DET UNDER DIETEN!!!!!! helvete jag ska tänka på det är fläsket hur det bränns sen. & hoppas på att slippa få sådär igen. 
                                

Jag blev så nere under en period. För ja jag ÄLSKAR att bygga. tung styrke. Men det tar i skallen & psyket hårt när kroppen förändras som den gjort på mig & inte bara muskler utan väldigt mkt fett. Så jag har tröstat mig med dålig mat svar ja det har jag. Det är inte bara bra kostdagar för mig. För då hade jag inte sett ut såhär. Och resultatet blir ju inte bättre då. Ett beteende jag vet kommerbrytas när dieten startar. Jag är nog ingen mysig flickvän/ sambo just nu. Stackars Martin haha! Försöker hålla god min men det är inte alltid lätt. Jag fräser mest när han säger jag är fin. Det går inte att känna sig fin när man väger mer än dom flesta karlar, när kläder inte passar, när kläderna på affären inte passar. & det har med fettet att göra inte musklerna. Rädslan att jag inte kommer dieta & fastna på den här vikten. Även om jag vet att det inte stämmer. 

  

Men snart vänner.. Snart är det diet. Visst är ni med mig då? Visst promenerar ni med mig på morgonen? Alla som vill , bara skriva så tar vi prommisar. Jag behöver allt stöd & hjälp jag kan få i form av sällskap!=)  Blir lycklig bara jag tänker på diet.



Kommentarer

  • Linnéa Johansson säger:

    Du ÄR så jäkla grym Sara!! Du kommer klara dieten lika bra som du är på att bygga musklerna du har!! Jag blir gärna din prommisvän!!:)

    2012-05-01 | 22:30:09
    Bloggadress: http://linnealive.blogg.se/
  • Ragwald den förskräcklige säger:

    De e rajd ån me diet

    hakar gärna på prommis

    2012-05-01 | 22:55:56
  • Josefin säger:

    Bra inlägg Sara! Du kommer fixa dieten galans, de VET jag! här är en prommis vän till..

    ¨Du är så bäst! Grymt imponerad av dig och du ska veta att ja gärna peppar och stöttar dig!

    KRAM Josefin

    2012-05-02 | 09:42:38
  • Freja säger:

    Vi har samma dilemma! köpte massvis med kläder efter battle of scandinavia nere i GBG, hur länge kunde jag ha dem ? :P Fett går alltid att få bort, och du har viljestyrkan till det. Du gör ett grymt jobb :) föresten.... var du i Luleå igår eller såg jag fel?



    // Freja

    2012-05-02 | 20:44:48
    Bloggadress: http://frejalindberg.blogg.se/
  • lisa gabrielsson säger:

    Du klarar det Sara. Jag vet det:-)

    2012-05-03 | 21:39:48
  • Fit4fun säger:

    Hejsan! Ville bara säga att du bär upp det där lilla fettet oerhört snyggt tack vare musklerna under!



    Ge inte upp!

    2012-06-06 | 05:50:13

Kommentera inlägget här: