L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

2 månader... aaaah!

Kategori: Allmänt

2 månader kvar... tills jag får börja promenera bort den här skiten.
Får börja om . Få komma i form. Komma i mina kläder. 2 månader....2 månader..


Svar till Eva: Jag veeet (skrattar) så ynkliga vader jag har. Kör dom 2 ggr i veckan.
Dom har dock växt till sig men det blir liksom inte på bredden...än.



2 månader.. aaaah hur ska jag kunna vänta? spendera hela Maj & Juni i denna kropp.
Det är ju dåå man vill promenera på mornarna !=) Sommarsol! Nåja jag får ju juli & augusti.
& alla kalla mornar........Kommer vara så sjukt besviken om det inte gömmer sig massa
muskler under allt. Grymt besviken efter att ha byggt mestadels i då 1,5 år Okej muskelmassa
byggs inte på en dag men med tanke på hur lätt jag har att bygga & genetik samt hur jag gått in
för det. Blir jag en storlek 38 igen ska det vara en muskulös storlek 38.  Punkt slut.


På bild: Eva Lagerhorn Blom

såna axlar.. tänk er om en ca 5-10 år ! =)

Kommentarer

  • Dynamite säger:

    Sv: Jaa, men visst syns det att han spänner ut magen?!? Haha, med tanke på ditt speciella intresse så förstår jag att du gillar efterbilden. Men ändå, Sara... Sist vi talades vid så sa du att du alltid gillat "större" killar... Inte för att den här snubben är så stor, men bara en tanke. ;D Men sånt kanske ändras med tiden, det här var ju ändå typ 3 år sen... What the fuck?!? Var det verkligen 3 år sen vi talade djupt med varandra? Nu är det fan skärpning alltså! Såg dig lite snabbt i publikhavet igår på modevisningen, såg du att jag smilade tillbaka till dig? Jag var ju typ bara nere i logerna och såg till att modellerna kom i rätt ordning så jag missade ju som allt som hände därute. Hoppas ni hade kul iaf! :)

    2012-04-28 | 00:34:01
    Bloggadress: http://dynamite.blogg.se/

Kommentera inlägget här: