L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

kosttillskott butik öppnar 5: e maj!

Kategori: Allmänt



Goood morgon!
Ni missar väl inte att den 5: e Maj så öppnar kosttillskottbutik i Boden TE Sports.
Adress: Kvarngatan 3 A (mittemot kvarnängen)
Premiär erbjudanden kommer finnas !

Kommer nöta på om detta nu samt lite bilder =)





Var & shoppade med Lee i lördags. Rolig incident:
Hon tar upp en storlek 42 i skjorta & jag förklarar att jag inte kan ha skjortor längre.
Det tar stopp över armarna & axlar och passar det där så är det för stort i midjan.
 Hon säger: Jooo men den här MÅSTE du kunna ha.

sagt & gjort jag provar. Döm själv. Hade jag rört mig en milimeter så hade den spruckit.
Lee & jag brast ut i skratt på H&M

Instoppad korv , ja !

Bild från i helgen!

Var ut på Bodensia, en lugn kväll blev det för oss alla :) Mellanmjölk som det heter!
Men istället för goodis så blev det ngn cider(3 st?) & en liten tequila faktiskt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: