L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Trötta biccar !!

Kategori: Allmänt

Fick ihop ett grymt Biceps - pass trots att jag bara hade fått i mig 2 hårdbrödmackor & 1 protte shake!

Körde med högt tempo supersetade i alla olika vinklar & lutningar & stänger osv! tror jag fick ihop ca 6 olika övningar med ca 3-4 set / övning. Var GANSKA slut! men skönt med såna här tömma ur sig mördarpass! Skönt att se det börjar hända något med armarna! jag var HELT BLÖT I SVETT i över en timme konstant. Andfådd hela tiden för det höga tempot dessutom. LOVE IT !

Martin Liljegren visade mig en intressant övning som jag ska börja köra!
Han ska få plåga mig nån dag !!

                                             Larissa reis... Pure inspiration

Körde baksida ben sen som sista övning så hann med andra ord inte mage. ( som vanligt måste skärpa mig!)

For på MAX sen med hjärtat direkt efter träningen & jag valde då ett low carb delifresh mål (hamburgare med sallad ist för bröd & 0 pommes + en sallad till & en cola light!
                      Mmm gotta ; )
            
Kändes skönt få gotta sig men ändå ha ett gott samvete efter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: