L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

SVAR PÅ KOMMENTARER

Kategori: Allmänt

                                          
Till Josefine som ställde en fråga för ett tag sen så ska jag faktsikt ta den frågan i
 ett separat inlägg tyckte det var en ganska bra fråga och som dels har lett till lite
diskussioner så det är ju lite kul! Så du vet :)



Britta om Aouch!! This will hurt!:

Hej sötis!

Jag kommer hem i helgen & överraskar (censurerar här så jag inte
får ngn skit HAHA).Hinner vi ta en promenad? Eller något? : )

SVAR: Of course we do! Boka in dig på Spinning på lördag morgon !
Kan även promma fredag kväll & Söndag eftermiddag + kväll! PUSS


Frida
om Aouch!! This will hurt!:

men åh! Jag som blev tvungen att skaffa vikarie... jag är sjuk...
kom på lördag istället! så kan vi nöta lite negativa chins efteråt :) ...
jag har bestämt mig för att då har jag blivit friska samt hunnit få i mig lite näring!!

åh vilken gammal bild på mig... måste ta fram karaktären
(läs löpdojorna & styrke hanskarna!) sen ta en ny bild...

Hoppas det gick bra med jennie


SVAR: Vi märkte det! Men Jennie körde med oss också så vi förlåter dig!
Krya på dig ; ( Med tanke på att jag nu bokat in mig på dina pass på lördag!

Jag vet inte om jag kommer köra ditt pump pass sen men har bokat in mig så
lutar väl på det vad Niklas än säger måste få ha lite skoj ibland!=)
vill definitivt köra Neg. chins sen!! Jag har som sagt stått & varit uppkäftig nu om att
jag ska ta dom så.. Är väl lika bra jag hakar på ditt tåg & letar fram ngn karaktär??

Lisa om Jag & min stora trut....:

Härlit! Men snart klarar du det! Vad är det för nå BTW? haha



SVAR:
 Chins  är en sån där man ser killar göra jämt. Hänger och drar sig upp med armarna.
( i mitt fall hänga där som en slak ål)

Britta om It's all in my head!:

Vad kul att du har kommit underfund med löpning! I love it!
Måste bara påpeka att det egentligen är bäst att försöka dricka
 lite var 15e minut, eller typ jag kör ibland var 3:e km eller liknande.
Idag körde jag efter först 5 km vilket jag tror är dumt.Fast det känns
 surt att stanna någon sekund, men man får väl lägga på lite extra tid sen då ; )

Då kanske vi kan bli löpkompanjoner i sommar? Dock gillar inte mina knän
asfalt men jag tänkte träna upp det så mycket som går nu : )

SVAR:  jag behöver absolut alla jag kan få med mig att springa!
Ngn njutning med att löpa vill jag inte påstå att jag märkt av!HAHA Men det
är ju definitivt inte lika jobbigt som det var förr. & man får en liten kick när
man märker man inte längre luffsar sig fram utan faktiskt SPRINGER
 som normalt folk fram!=)

så DEFINITIVT vi ska löpa tsm i sommar om inte annat på mjukare underlag? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: