L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

It's all in my head!

Kategori: Allmänt




Igår fick jag riktigt fint tempo på löpningen!
Märker att jag gjort framsteg med konditionen av
dessa förbannade interwaller som jag dessutom inte ens kör mkt av?

Sprang igår 30 min Med ökning var 5 minut nästan aldrig sakta in.
Sprang allt jag hade nästan i slutet och trodde jag skulle svimma.

Sen styrke på det Triceps & rygg + mage blev det.
Måste ha ca 2 ryggpass i veckan då rygg är en svag sida för mig.
Ska snart byta ut det mot baksida lår 2 ggr i veckan ist.

Sedan tillbaka till löpbandet. & vad händeR? Jo jag får ännu mer krut i benen!
Sprang på som tusan efter min aminosyra shake ( måste ta en sådan
så det inte ska börja bryta ned musklerna när man ska bygga muskler men
sätta igång med konditionsträning sådär efter ett styrkepass.

Så sammanlagt 60 min löpning utan att stanna, fint flås & tempo.
Nu vet jag att jag gått frammåt nu ska jag öka tempot på interwallerna!!!!

Mitt mål är att springa i sommar runt träsket utan att stanna & utan att
behöva gömma mig jag ska kunna springa i en sportbh & taights utan att
hela jag skvalpar omrking.
( även om jag kommer & vill ha ett linne ska jag KUNNA vara utan )



& EN SÅDAN KROPP FÅR JAG INTE AV ATT GOTTA MIG!
SKÄRPNING SOM GÄLLER , NU HAR JAG HAFT MINA
GOTTARDAGAR!! NYA TAG , NY VECKA =)

Kommentarer

  • Britta säger:

    Vad kul att du har kommit underfund med löpning! I love it!

    Måste bara påpeka att det egentligen är bäst att försöka dricka lite var 15e minut, eller typ jag kör ibland var 3:e km eller liknande. Idag körde jag efter först 5 km vilket jag tror är dumt.

    Fast det känns surt att stanna någon sekund, men man får väl lägga på lite extra tid sen då ; )



    Då kanske vi kan bli löpkompanjoner i sommar? Dock gillar inte mina knän asfalt men jag tänkte träna upp det så mycket som går nu : )

    2011-02-21 | 14:50:52
    Bloggadress: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här: