L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Stolt & nöjd

Kategori: Allmänt

Riktigt stolt & nöjd över mig själv. Får man säga så?

Kom hem igår.. Sent.. Hungrig. tomt i kylen. Lite kokat ris fanns i förpackning. Hittade pommes i frysen som varit där ett tag nu. Satan så enkelt, eller hur? trött framför TV:n halft utslagen. Tog mig en & två funderare sen tog jag tag i min jävla kycklingpåse i frysen, ställde mig & stekte den. tog lite ris och kryddade gott. Inga ursäkter. Gick & la mig nöjd med mig själv. Underbart.

Hatar när matlådorna tar slut.


Tredje veckan som kosten går nära nog perfekt som jag tänkt. Är lite i eufori. Men jag ids inte bry mig. Det får ta den tid det tar. För så bra som jag mår när jag sköter kosten så gör det inget om det tar tid. Förväntar mig väl inte att kunna se nån skillnad förens om 1 eller 2 månader att det hänt något. Men vem har bråttom? inte jag iaf.
                     Anne Freitas
                                               På bild: Anne Freitas
                                                  Underbara ben
Anne Freitas
                                              På bild: Anne Freitas
                                   Kolla underkroppen. Jiises så fint !

Kommentarer

  • My säger:

    Känner igen mig i det med kosten och yeah! DOM benen hade varit något ;) Snart så! Heya!

    2012-01-25 | 12:38:28
    Bloggadress: http://fromdepptopepp.blogg.se/
  • Linnéa Johansson säger:

    Fan vad duktig du är Sara! :) känner igen mig själv.. kosten är sjuukt mycket diciplin.. så mycket enklare att göra det som man bara behöver smälla ihop fort, eller ännu enklare.. köpa snabbmat, hur gott vore det inte med burgare efter träning liksom? (trots att maten man gör själv är mycket godare) Nä, du SKA vara stolt över dig! :)

    2012-01-25 | 13:07:16
    Bloggadress: http://linnealive.blogg.se/
  • Josefin säger:

    Klart du ska vara stolt sara! Du är grym =D jog vet att du kommer att gå sjukt långt vännen! KÖR BA KÖÖÖR!! =D

    2012-01-25 | 21:02:25
    Bloggadress: http://josefin.shapemeup.se

Kommentera inlägget här: