L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Min blivande misse?

Kategori: Allmänt



TILL ANNA:  åh ! Satan någon som känner ägaren. hur ska jag kunna låta bli?
vill bara ha en sån misse hos mig=( (suck) ...Hur är katten vet du det? Alltså social eller mestadels vill vara för sig själv (hört att denna ras är lite så)  Måste tänka över det här & lite övertalningsprat.  Återkommer snart om det hela! Känns som lagomt att katten är vuxen också..


Jag vet att jag tjatar men tror ni inte jag passat ihop med en sån där vit surpuppa?
Eller vilken surpuppa som helst! Så goos att mysa ner i pälsen

 

TRÄNING: På fredag får jag nya schemat.. längtar.. längtar...längtar.. 
vi ska ha genomgång av det först då det är en hel del.. Spännande.
Jag dokumenterar all min träning noga med bilder & skriver upp på datorn små resultat hit och dit
+ min träningsbok så . Detta blir nog bra.

Tack till er som stöttade mig på sidan där igår! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: