L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Resa resa resa

Kategori: Allmänt

24-26 Februari blir det en myshelg i sthlm med min Lee! Ett lite större hotellrum i sthlm på Freys hotel mitt i city & självklart våran tradition...... BEN & JERRYS I SÄNGEN på hotellrummet framför tv: n . Inge ben & jerrys för min del fram tills dess. Aaaah längtar =) Myshelg & kanske hälsa på moster osv. Träna på gym där nere & bara njuta av att få lite egentid med bästis.

 

22-26 MARS St tropez med min Martin och Lollo & Etienne :) Karlarna spelar paintball & vi får väl göra något annat! Synd det inte är högsäsong när vi är där med lyx i överflöd & sjukt fina stränder.
 

I SOMMAR ??  vill till Thailand eller Indien, Usa också men ingen kan ju. Tjuvbokade in Martin & hans syster. Egentligen kan jag åka vartfan som helst! Haha bara jag får komma iväg. Nåja är väl bara ta en charter nånstans annars.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: