L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

krig om kosttillskott hemma!

Kategori: Allmänt

Nu kommer det vara krig hemma om kosttillskotten ;) Haha!
Blandade min sambo en PWO igår & glömde ju bort att jag är
lite immun... Så jag blandade stackarn samma dos av ren vana.
Herrejävlar så jobbigt det måste ha varit!


Kolla vad min gulliga mamma kom med till mig på jobbet!
en påse full med frukt & grönsaker! =)

Var till läkaren igår & tog prover då något inte stämmer. Han sa att han såg på mig att jag var grådassig i hyn & hade stora ödem kring ögonhålorna och runt hela halsen/hakan. Vanligt att jag drar på mig vätska men inte såhär. Så får se vad proverna säger. Tar det lugnt den här veckan. Nästa vecka är jag tillbaka ;)

Kommentarer

  • alex säger:

    Har gjort samma misstag! Brosan samma koffeintabletter som jag brukar ta innan träningen å ja har inga problem att ta 2 men han fick prova en(300mg), 30min in i passet blev han yr illamående å svimmade på toan!

    2012-02-22 | 21:39:50
    Bloggadress: http://alexeiserman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: