L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Fan så tragiskt !!

Kategori: Allmänt

Detta har börjat bli en vardag på min mail på facebook så till er som jag inte svarat... Nu förstår ni säkert varför. Helt enkelt för att typer som dessa tar upp all plats i inkorgen. Blockerar var och varannan dag såna här! Har ni också såna?! Detta är en oklippt bild. alltså alla meddelanden efter varandra. Nu läser du ju min blogg tydligen , så förlåt. Förstå mig rätt. Men jag kommer stänga ner chatten snart på facebook så.

Kommentarer

  • Sussi säger:

    Tycker du ska ta det som en komplimang och se det som att folk tycker du är duktig och gillar det du gör och vill ha råd av dig. Man väljer ju att fråga dem man litar på och gillar om råd! Men det är klart, förstår att det blir jobbigt i längden. Men se det som en bekräftelse på att du är bra på det du gör! :0)

    2012-02-20 | 01:25:38
    Bloggadress: http://www.nattensros.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: