L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Att ställa sig upp..

Kategori: Allmänt

Dom säger ju att det handlar om att kunna resa sig upp när det är tungt ?

En halv vecka kanske inte många tycker är en katastrof. För mig är det de.
Det är en halv vecka bortkastat med tid och för mkt dötid att få i sig för mkt.
vilat sen i torsdags. (eller onsdags kan man räkna. fick bara ihop 30 min spinning)
& kroppen känns inte okej än. Men det är bara bita ihop. Nå mer tänker jag fan inte
vila. tjänar inget till. Så nu har jag kycklingen inne i ugnen för matlådor & bara packa
väskan inför imorgon. kommer köra annorlunda split nu i veckan för att orka med..

Måndag: Rygg / traps + cardio
Tisdag: Ben
Onsdag: Bröst / Triceps
Torsdag: Vila
Fredag: Biceps/ Baksida lår
Lördag: Axlar/mage / vader
Söndag: Cardio

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Heja dig, bit ihop å kom igen!

    Jag är själv måttligt road av mitt schema och mina sömnproblem. Kroppen vill inte alls samarbeta när jag går natt, dag och sena kvälla om vartannat.

    Känns som en evig jävla uppförsbacke, nåja bara blicka fram å köra på.



    Du får iaf mig och vilja träna hårdare!

    2012-02-06 | 06:29:13
    Bloggadress: http://traningspepp.shapemeup.se

Kommentera inlägget här: