L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

När är man en bodybuilder?

Kategori: Allmänt

Var ut igår med ett gäng.  jättetrevligt att träffa lite folk. Men den här utgången var annorlunda än det brukar. Den väckte en fråga hos mig. Det var flertalet som presenterade mig till andra som bodybuilder. Som en kroppsbyggare. "Det här är sara hon är en bodybuilder" "det är ju du, muskelkvinnan! " "Det är ju du från gymmet, jag har tjuvtittat på dig" osv. GRYMT vilken känsla det väcker hos en.

Men enligt mig är man en bodybuilder först när man står på scen. med den där bruna hudfärgen. När man liksom är i tävlingsform för första gången. Då är man en bodybuilder enligt mig vet inte varför jag tycker så? känns bara som det=) Bara tanken att jag skulle räknas som en sån... känns surrealistisk? Kanske folk som inte är så insatta ser mig som en sån. jag vet inte ? eller är jag påväg att bli en sån? eller är jag en sån? Näää långt kvar=)



När kan man anses vara en bodybuilder? ge mig svar.

Kim Perez   

                 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Bodybuilder är ju kroppsbyggare så jag anser väl att man är en då man bygger sin kropp och det gör väl du? :)

    2012-04-02 | 06:27:14
    Bloggadress: http://inalles.com
  • herr säger:

    Du bygger muskler... like it!

    2012-04-11 | 20:22:41

Kommentera inlägget här: