L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Fre & Lör

Kategori: Allmänt


Fredag:
-Sjukgymnast. Vi provade att dra ut muskeln lite mer. får se hur det blir.
- Fick sluta 30 min tidigare. Har man bra chef så har man  = )                 
- Middag med Martin, hans bror & svärmor. Åt fågel som dom jagat. Mums!

Lördag:
- Fick massage för första gången av söta Therese! Första gången någonsin. Visste inte riktigt hur jag skulle förhålla mig till att någon är & tar på kroppen sådär. Liksom knådar & tar tag i ens hull. Men sen upptäckte jag hur skönt det var!!  Tagiut hand om stackarna Mattias & Martin här hemma & annars bara tagit det lugnt. tvättat. Helt mör i kroppen. LAddar inför en bra Söndag!


Lördagsgotta nu! ; )

Kommentarer

  • Tess säger:

    Fan, vi/jag glömde ju ta en bild när du låg där. Vi skapade ju för fan historia idag:)

    2011-09-03 | 21:31:03
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/
  • Martina säger:

    lät gode skönt med massage ;)

    duuu när ska du gymma nästa gång? blir det imorgon på söndag eller blir det måndag ?! : )

    2011-09-03 | 22:40:47

Kommentera inlägget här: