L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Dagens Ris & ros!

Kategori: Allmänt


Rosi min älskade frisör för helvete bli frisk till den 30: e så du kan slinga mitt hår!

Oj oj idag är man gode sliten & trött! Man blir ju tröttare av en vilodag?!
Mat hos svärmor igår & slocknade vid 23. Men idag blir det TRÄNING
med underbara Martina! Hon kan peppa igång mig som tusan!=) Sitter
& gör iordning ett schema till Jill också. Planerade mogges igår & sen ska
Martinas göras! Mitt egna är nog ganska klart redan. Skönt. Hemska veckor väntar!


Till er som skrivit på Facebook
Jag är fruktansvärt dålig på att svara där & ber om ursäkt!

Dagens ros går till: Min granne Linda som körde mig i måndags                      
Dagens ris: Min andra granne.. Seriöst. Surströmming inomhus en Tisdagkväll?         

Kommentarer


Kommentera inlägget här: