L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

My Butt & Legs hurts!!

Kategori: Allmänt

                           Gårdagens benpass var ju ......Intressant  !

Niklas på StepIn hade fått nys om att jag ville testa nytt iupplägg. Jag fick en liten lapp med ett tips. Intressant. MITT I ALLT så står han framför mig..Demonen & kör med mig i en timme !!! Jo tack jag och min stora käft fick vad jag bad om. Träningsvärk av dess like. Jag tror han tog ut alla sina innersta aggressioner på mig. Jag kröp en gång för att hämta handduken. Supersetade 3 övningar efter varandra 3 omgångar. så var hela passet.

När jag trodde allt var över. NEJDÅ då hade jag glömt SJÄLVKLART gå i alla trappor med hantlar.

Jag gick som att jag hade bajsat på mig. La mig på golvet till slut & kipade efter andan. Hade glömt hur Niklas slaktar en i gymmet med sin nogrannhet. Det är bra nu när jag märkt att jag börjat fuska lite för mkt i rörelserna. Jag har verkligen inte psyke för benpass. När jag kom hem garvade Martin åt mig & jag bröt ihop vid matbordet. Redan kl 23:00 hade jag träningsvärk. Hemskt ! !

                                 Alla borde ha en Niklas helt enkelt.
                                Även om jag hatar han för stunden.


                                                   

VArenda gång jag rest mig upp idag har jag svurit över honom.

Att jag anlitade han det första jag gjorde när jag ville sätta igång med min träning är bland det bästa valet jag gjort tror jag. Fick en bra grund & start & rekommenderar verkligen det! man kan köpa enstaka pass eller paket. Jag ska fixa några pass framöver man behöver det.  Han ifrågasätter det mesta sakerna jag får för mig haha:)


Hur känns det idag ? Som förväntat. förjävligt.................Skönt !!

Kommentarer

  • Martina säger:

    Det är ju bra gumman! , tänkt va nöjd du kommer vara senare då du nått ditt mål! men jag förstår din smärta! vet hur det känns i mina axlar idag , inte lika sådär ,men det känns! ;) <3

    2011-09-02 | 09:17:57
  • jessica säger:

    Vad kostar ett pass med honom?:)

    2011-09-02 | 11:53:27
    Bloggadress: http://jesscia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: