L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Tortured by a giant!

Kategori: Allmänt


This big man tortured my biceps yesterday!!


Hallå ! vart kom det där med Scen in i bilden josefine? Haha Näää...vettefan..

Saatana så ont det gör i dom redan!! Helt sjöblöt i svett igår efter passet var jag! Kramp & pump i armarna så jag tappade vattenflaskan 2 ggr. ENORMT skönt att få träningvärk vi körde biceps i cable med rak stång, sen hammercurls och sen huldan enarms. Supersetade sen lite . Pucko jag tog ju en stor koffeintablett igår eftersom jag var så trött innan träningen + PWO! hur smart är jag på en skala? Behöver jag säga att jag inte fick någon sömn! :D

TIPS: Ica supermarket har nu lunchbuffe för hektopris! Kanske inte bästa kycklingvarianten jag valde men den andra var slut. Nåja finns kokta ägg & KESO & bönor & bulgur osv.

Sitter & skriver ut vägbeskrivning till norrköping till mig & Linda. Vi som kör vilse till Kallax. Lycka till all i have to say. var hos sjukgymnasten imorse. skannade nu ryggen och ska 3 ggr nästa vecka också. Ska vila ryggen från träning den här sista tunga veckan kom vi fram till då det är inflammerat där också . så ska köpa antiinflammatoriskt och ta en kur.

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Jag tror på de där med scen.. du passar ju där.. =) Ja måste ju ha nån att "hejja" på då jag är och ser tävlingarna=)

    2011-09-22 | 17:21:54
    Bloggadress: http://josefin.shapemeup.se
  • Martina säger:

    Duuuuu är bäst sara, du kommer få en grymt snygg kropp då vi är färdiga med 10 veckor! du rockar och jag ska inte göra dig besviken och jag kommer inte göra mig själv besviken heller! vi kommer fixa detta , och jag ska ta mig till gymet sj också utan problem! jag och du babe <3 puss

    2011-09-22 | 21:05:55
  • Britta säger:

    För att inte tala om när vi läser om dig i "Topp Hälsa", haha ; )



    Var försiktig med ryggen krigarn, du har bara en!



    Nästa vecka så ses vi!

    2011-09-23 | 00:05:05
    Bloggadress: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här: