L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

OM HON KLARAR DET SKA JAG OCKSÅ !

Kategori: Allmänt

Gårdagens Axelpass provade jag på militärpress för andra gången någonsin.
Körde
20kg x 15
30 kg x 12
40 kg x 10( hjälp med 2 sista)
40 kg x 8 (hjälp med sista)

OM MINNA KLARAR 60 KG EN 7: A SKA DÅ FAN INTE JAG VARA SÄMRE !!
Så är det bara =) Skiter i om jag är på diet eller inte jag ska dit. HATAR
att se när dom klarar mer vikter. punkt slut. Sen kör hon i rak smith. Jag
körde i smith där stången kan åka bakåt också. Hmm..


Morgoncardio 40 min extremt bra tempo med Morgan!
Det blir en timmes kvällsprommis idag också. Möjligtvis baksida lår. återkommer!=)

Nu ska jag skriva ihop litet kostschema för Hung hur man går upp i vikt..
SÅNT KAN JAG IAF haha.

Kommentarer

  • Martina säger:

    WOW! , då ska jag klara iaf 20 om 10 veckor! :D hehe , du kommer fixa det bruden! :D braaaa!

    2011-09-30 | 10:49:15
  • Tess säger:

    Åh vad kul å få hjälpa nån gå upp i vikt:) är ju lite ovanligt!

    2011-09-30 | 12:55:37
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/
  • My säger:

    Snyggt klipp!

    2011-10-01 | 11:00:22
    Bloggadress: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: