L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Helgen!

Kategori: Allmänt

Fredag: Vanligtvis vilodag. Men fick ta mitt ansvar & åka till UG & träna axlar & triceps då jag
tog en vilodag tidigare i veckan med långpromenad så. Bara åka iväg. Eftersom jag är så förbannat less på att inte få träningsvärk i axlarna så lastade jag på av dess like. jag körde lyssna nu: 20 REPS (DUBBELT SÅ MÅNGA ÄN VANLIGT) med tyngre vikter än jag brukar köra 10 med. fick dom ändå strikta . Måste ha varit adrenalin hög.

Träningsvärk idag? Nja.. känne rlite men inte mkt. triceps?: JA

Lördag: For på BAk körde veckans andra biceps & benpass. (framsida lår)
Biceps gick fint gjorde bl.a. en ökning i koncentrationscurl med EZ-stång 10 kg på varje sida (sista biceps övningen dessutom). 50 min sen en banan & aminosyror sen körde jag 50 min ben.
bl.a. 200 kg benpress  10
utfall med 20 kilos hantlar på varje sida. 4 set benspark, BAK:s roliga benmaskin jag inte kan förklara. förstod inte hur fan jag skulle låsa upp den så tur att det fanns en där att hjälpa mig. Kände mig lagomt blond då... Blir ju inte bättre av att det var den där Tomas Tjäder. Nåja. Tog inte i för kung och fosterland men känns att jag kommer ha träningsvärk imorgon då jag pumpade på framsidan ganska duktigt och höll kontakten hela tiden.

Söndag: Planerar dubbelpass. återkommer.



Ciny Philips ( Ny storfavorit hos mig)

Kommentarer

  • Kato säger:

    Hon är riktigt snygg hon Cindy !

    2011-09-18 | 14:56:29

Kommentera inlägget här: