L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Frestelser, älskade frestelser !

Kategori: Allmänt

DIET DAG 2

Frestelser: Mamma kom förbi jobbet med hennes underbara Vaniljbullar.
Hemskt...Hemskt..Hemsk..


 
Rygg & cardio blev det igår. skippade biceps då det kändes som att det skulle bli för långt pass när jag ökat upp repsantalet. Cardio = Boooring men ett måste i guess. Hem lagade stuvade makaroner för första gången till andra halvan i hushållet =) duktiga mig! Tänk att ngn vågar äta min mat! Sen städade jag lite grann. Sen slocknade jag vid kl 23 & vaknade av att martin smaskade om blodiga blondiner i sömnen! VA I HELVETE?! Var ngt dom skämtat om på jobbet ..Hrmpf haha !; ) 


DAGEN IDAG
Kl 05:50 pickar Martin på mig för att det är dags för morgonpromenad så jag skyndade mig , morgoncardio med Mogge , Superbra att ha med ngn då tappar man inte tempo! Han håller väldigt högt tempo min pepp-machine som jag kallar han! =) Vi är 3 st som hjälps åt nu & kör. Jag han & Martina.

Kommentarer

  • Martina säger:

    JOBBIGT med goda munkar! men stå på dig gumman! yeha!! lätt att vi fixar detta :D

    2011-09-28 | 14:16:11

Kommentera inlägget här: