L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

ETT BENPASS

Kategori: Allmänt

Jobbad eöver till 17:20 åka förbi affärerna hämta paket. skynda hem kasta i sig kreatin & proteindrink. Taggar nu igång med grymma låtar & kollar på bilder som taggar igång mig! Har ingen tagg alls idag eller kroåppen är död. Nåja skit i det, kan må så sen !=)


NU ETT BENPASS!!!

Fick höra att en pojkvän sagt till sin flickvän nyligt "Bara du inte blir lika stor som henne (Mig)"
Jag är mestadels fet om det nu är n¨gon tröst HAHA

Jag väljer att ta det som en komplimang hur det nu än menades! :)

Kommentarer

  • Michael säger:

    Vilken härlig blogg! Finns för lite sånna här peppbloggar tycker jag.



    Blir så taggad när jag läser sånt här.



    Hoppas du fortsätter skriva länge och jag önskar dig all lycka!

    2011-09-07 | 19:51:52
  • martina säger:

    Jag tycker du är grym ! Och jag gillar hur du ser ut ! <3 vi kommer lyckas med våra mål ! O med din hjälp tar jag mig långt ! Puss

    2011-09-07 | 22:21:33
  • Martina säger:

    Duuu jag diggar bruden på bilden! inte illa kropp där ;)

    2011-09-08 | 21:29:10

Kommentera inlägget här: