L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

En bra måndag!

Kategori: Allmänt



Kolla så gott en måndagskväll!
Mozzarella & basilika fylld kycklingfilé lindad med parmaskinka.
Mandelpotatis & palsternackspure samt en reducerad rödvinssås med fänkål & rosmarin

så himla kul att se kläder som man vill komma i & ska prova regelbundet osv.
Nu längtar jag til nästa måndag. Ska bli så spännande.


GÅRDAGENS PASS
Direkt efter jobbet kl 17:00 bröst. Inte van att träna efetr jobbet men gick bra. Fick hjälp av OB i bänkpressen.
40 kg x 12
60 kg x 8 (Alla själv tror jag)
60 kg x 8(klarade dom nästan själv)
40 kg x 12
Förra veckan klarade jag bara 1 set på 60 kg. Går framåt.

Fick hjälp Av Stina sen på en övning. Gäller att ta sitt ansvar på gymmet bara för att man är själv så kan man inte gå & fega på. Bara fråga ngn på gymmet finns oftast ngn som hjälper. Sen kan man fråga olika personer så man inte stör dom. Har träningsvärk redan!=) Sweeet!

Fick sen så förbannat ont. Det knäckte i ryggen när jag gjorde övningar & där vid skulderbladet. Therese kom & tröck & PANG sa det så hittade hon stället där jag har ont & jag SKREK rakt ut över hela gymmet. Fick sätta mig ner kunde inte andas. gick till receptionen & vi målade med penna för att ringa in området. (ska till sjukgymnast idag) Började gråta i receptionen för det gjorde så FRUKTANSVÄRT ont. Var nog tack vare vinet jag kunde sova inatt!!

                                                       Blir galen om vi inte hittar lösning på detta.

Kommentarer

  • Cecilia Darling - Livet ur mitt perspektiv <3 säger:

    Sån kyckling är väldigt gott. Findus tror jag det är som har frysta örtkryddor, det mozarella och lite smådelad tomat är jättegott att fylla kyckling med :)! Och linda bacon runt. Dock skippar jag det till mig själv men sambon får.



    Ha en underbar dag! och kämpa på med träning :)

    2011-09-22 | 07:56:30
    Bloggadress: http://www.ceciliadarling.se

Kommentera inlägget här: