L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

DAG 2

Kategori: Allmänt

Dag 2 & jag vill slakta ngn. Nää jag skoja bara. fick mig fan en tankeställare när jag såg mig själv på gymmet igår. FYFAN SÅ  FET JAG BLIVIT. Usch usch usch. rultig överallt. Längtar att få fram lite konturer från muskler.

sov 8 h idag. ovanligt för att vara mig. Skönt !

Ville mest bara mysa ner mig i sängen när jag hörde regnet smattra mot rutan. finns det ngt mysigare?    
Kan man bli kroppsbyggare utifrån ett sånt här läge?
                    Ungefär såhär känner jag mig.  Ska bli såå skönt att få bort lite fläsk!
Var hos läkaren idag & han tyckte sig känna en öppning för ljumskbråck, vad det nu betyder.
Ska kolla efter lite saker nästa benpass & återkomma. Men inget som skulle åtgärdas nu iaf :)

Kommentarer

  • My säger:

    Man lever ju som man vill och ja, jag har inte rätt i det jag skriver och det behöver inte vara en bibel för andra. Jag känner bara hur jag själv lever och vad jag vill dela med mig av tankar och erfarenheter från mitt liv sedan jag började träna på allvar. Välkommen åter och tack för din kommentar! Hoppas det går fortsatt bra för dig med träning och allt!

    2011-09-27 | 17:46:41
    Bloggadress: http://fromdepptopepp.blogg.se/
  • Martina säger:

    Bra att du fick sova lite mera inatt :) , duu är så bra! blir det ett ben pass imorgon då :P ojojo ... :)

    2011-09-27 | 19:29:47

Kommentera inlägget här: