L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

UTVECKLING i bilder.

Kategori: FORM-CHECK

Morgon promenad-CHECK
Frukost: 1/2 burk lätt kesella + varma hallon & björnbär + sportbröd & skinka
Mellis nr 1: 1 spelsin + KESO & morötter
Lunch: Denna eviga kycklng (me dlite nya kryddor på) + couscouspytt med grönsaker( 50 g)
Mellis nr 2: 1/2 burk lätt kesella + fun light
Middag: Oklart än. Lutar mot...Tadaaaaa K Y C K L I N G


Fick en enorm längtan efter att kunna ha mina jeans också.
Men det kommer jag ju aldrig kunna ha igen. Inte om jag blir som ja vill.
 
HAHA kolla skillnaden på mig från i vintras/våras & nu !Ganska schysst utveckling. Enligt mig.
mestadels beror väl på fett men liite muskler iaf. Konstigt man glömmer som bort hur man såg ut.
Bevis på att allting går med bra och MYCKET mat & rätt träning. Eller hård träing iaf

Gårdagens pass på kkvällen blev 30 min cardio + baksida lår. mosade dom i 40 min & ja.. träningsvärken är där känner jag nu :) finally! resten av benen imorgon och sen en gång till i helgen.

Kommentarer

  • My säger:

    Snyggt! :) Grymt!

    2011-10-04 | 09:22:32
    Bloggadress: http://fromdepptopepp.blogg.se/
  • Martina säger:

    Härligt babe! inte illa! , undra vad som händer med mig då ;) hehe , kanske blir riktigt förvånad ;) kämpa på gumms!

    2011-10-04 | 09:39:34
  • Tess säger:

    Men duråå:)

    2011-10-04 | 19:42:36
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/
  • Marcus säger:

    Shit vilken grym utveckling! :D Så imponerad! Såå snyggt! :)

    2011-10-05 | 01:27:19

Kommentera inlägget här: