L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

STOP TOUCHING THE FACE !!

Kategori: Allmänt

STOP TOUCHING MY FACE !!

Köpte hudvårdsprodukter från Ole Henriksen. Redan efter två dagars användning ser jag en stor skillnad. Det luktar inte så bra. Luktar eukalyptus big big time! Men det är värt det.

  Mitt problem är att jag får en massa finnar när jag är och rör i ansiktet. Vilket jag är hela tiden. Försöker att inte göra det men det är ju fan omöjligt. Redan efter 5 minuter är jag & rör vid hakan, kinderna, öronen, ögonbrynen, pannan, läpparna. Blir tookig! kostade 1,200:- men det ska räcka ca 2 månader så vafan 600:- i månaden är det lätt värt om jag kan slippa lite acne! Är less det gör så ONT! Får mer Acne när jag tränar efersom jag svettas så mkt så det täpper igen porerna.(KORRIGERING: DET TÄPPER IGEN PORERNA NÄR SVETTEN TORKAT VILKET DET HINNER GÖRA)

 Återkommer om en vecka med rapport!


I bought  skin care products from Ole Henriksen. Already after two days of use I see a big difference. It smells not so good. Smells like eucalyptus big big time! But it's worth it.

My big issue is that I get a lot pimples when I´m touching my face. And since I work in front of a computer i am all the time touching it! Gosh i hate it ! i lean my head againt my chin, cheek, forehead, lips.. Everything. And what happens? I get pimples/Spots! So now i try to stop touching the face.. It´s impossible let me tell you. 5 minutes is my record. So far.


Kommentarer

  • Lina säger:

    Hoppas det funkar! Min sambo hade svår acne i flera år. Till sist fick han utskrivna tabletter som hjälpte och nu har han bara några ärr på ryggen kvar :)

    2011-11-17 | 11:17:56
    Bloggadress: http://panil89.blogg.se/
  • Anonym säger:

    svett öppnar porerna....

    2011-11-17 | 11:53:06
  • Jonas säger:

    Jag fick också mycket acne förr när jag tränade och inte hann duscha direkt om jag tränade cardio före styrke exempelvis. Det är ett helvete! Men det är ju värt det Hehe

    2011-11-17 | 12:10:55
  • Lina säger:

    Kom iväg till gymmet även om det inte blev världens bästa pass! Bildbevis på bloggen! :) hoppas det gick bra för dig också :)

    2011-11-17 | 19:32:53
    Bloggadress: http://panil89.blogg.se/

Kommentera inlägget här: