L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

A GREAT FUCKING DAY !!!

Kategori: Allmänt



VArt kom denna energi ifrån?! HErregud kändes som att jag hade kunnat fortsätta träna hur länge somhelst idag! En timme biceps, mördade dom totalt sen lite aminosyror & sen 4 övningar rygg.. lite mer aminosyror sen Spinning 45 min. Allt liksom flöt på idag. Pump i armarna så det sjöng om det & en glad Sara !!=)

Direkt efter passet aminosyror igen & Maltodextrin (halv dos) + glutamine


Såhär ska det se ut !! Hade bara jackan på mig i 5 min efter passet så såg det ut såhär, haha !

Jo ! var tvungen beställa hem Kasein protein också till fluff ju!

Nu ska jag krypa ner bredvid Martin.

Kommentarer

  • Nina säger:

    Nå inget jämfört mot dig haha ;) jo de var det faktiskt, men det var två skivade ägg & ost på mackorna :D haha ;) har jätte svårt att få i mig frukost men man måste ju försöka :)

    2011-11-02 | 09:44:59
    Bloggadress: http://somaiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här: