L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Me & My Buddies!

Kategori: Allmänt


Så snyggt! Såå snyggt!  (Bild lånad från google)


Känns bra att jag har så fina vänner ibland som peppar igång en!

Jösses jag gick hela dagen & tänkte "NEJ jag ska inte på gymmet idag. Har ingen energi". Ni vet latkänslan som kan infinna sig när man varit borta för länge från gymmet. Var sist i fredags ju. Så den onda cirkeln bröts nu med hjälp delvis av detta & en supergod PWO vettetusan om den funkar men energin fanns ju. Tog den + superpump tsm 30 min innan träning på tom mage :) Bicepspasset gick fint fick sån pump i armarna så jag trodde dom skulle sprängas. Synd att jag har så mkt fett ju hade varit kul att se hur det såg ut ..utan allt hull!

 Men jag jobbar på det. Spinningpasset gick fint jag hade kunnat fortsätta trampa hur länge som helst kändes det som. Konstigt att en så omotiverad dag kan bli ett sånt grymt pass. Så jo träningsvärken finns idag i biceps REJÄLT. Älskar att mosa dom i evigheter gjorde som jag räknade ca 220 reps! Har gått ner lite i vikterna på 2 övningar & istället valt att i exempelvis hantelcurl inte stå upp utan sitta ner med ryggen mot ryggstöd så att man inte ska gunga till & satsar på rejält med kontakt.sista repsen kan jag ställa mig upp dock. Har även ökat upp repsen till 3 set med 10 reps på varje set. jämfört med tidigare då jag kört varierat men senaste halvåret mkt 8 repare. Så jag är riktigt nöjd med styrkan där. Målet är fortfarande 40 kg i bicepscurl med rak stång. Har nu kört tio repare på 30 kg så .. jobbar mig uppåt. Har ju ändå bara kört den övningen ca 2 månader.


Kommentarer

  • Therese säger:

    Haha, jag dör! Martins kommentar skulle få vem som helst att bosätta sig på gymmet:)

    2011-11-10 | 12:41:11
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: