L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

JAG VILL UT BLAND FOLK

Kategori: Allmänt

Gick ner lite i vikter igår & körde fler reps. Hann dessutom inte med benböjen. Tråkigt.

Blev bland annat 3 set med 10 reps på 200kg. Brukar köra lite färre reps på 250kg men detta sved fint. Supersetade hackliften (gick maximalt ner) med baksida ben samtliga 12 reps per set. & redan nu på morgonen svider det med träningsvärk i rumpan. GREAT!

Bild lånad från google.


Spinningen gick t u n g t . Spaghettiben så det sjöng om det. Men det funkade. Slocknade i säng kl 22:15 ska sova en sväng på lunchen nu också för jag jobbar idag från kl 08:00-03:00 först på kontoret sen på Farmen med alla fina! Älskar verkligen att jobba julborden. Och förra helgen var så himla rolig att jobba så.

Längtar verkligen till juldagen då jag får umgås med mina underbara!
Sist jag gjorde det var för ett år sen nästan eller ja. Lee hade jag en kvalitetskväll med för någon månad sen.
Men jag vill UT. UT BLAND FOLK.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: