L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Gårdagens prövningar

Kategori: Allmänt



DON´T YOU DARE TO TOUCH THAT WOMAN !!!

Usch så jobbigt att känna pommeslukten i bilen. But i didn´t touch it!


Lycka till stor del för min del igår! råkade dock äta middag innan så
PWO:n Superpump fungerade inte riktigt. Men OJ SÅ GOD !! Godaste hitills!


Provade göra fluff av nya Kasein-proteinet med gröt & bär. Som alla
sagt är så jävla gott. Jag hade sett fram emot detta. Köpte en elvisp.
(Martin köpte åt mig gulliga han) sätter mig ner med mysig filt framför
TV:n .. och det smakar bajs. Seriöst. Det kom upp i princip. Växte i munnen.


Ledsen Sara. Nytt försök i helgen!


                                                     Ska berätta en rolig sak sen ;)

Kommentarer

  • My säger:

    Heja på!

    2011-11-04 | 16:11:48
    Bloggadress: http://fromdepptopepp.blogg.se/
  • Emmely Norlin Gustafsson säger:

    Ja, kaseinfluff smakar skit! Fattar inte hur alla som prisar detta fluff lyckas?! Provade med jordgubbs-kasein, smakade skit. Provade med vanilj-kasein, smakade skit...



    Däremot kasein milkshake är gudomligt! Blanda kasein som en vanlig protte-drink ( Med mjölk ), häll i en skvätt kanel, skaka och in i frysen i 15-20 min, skaka om lite igen innan du dricker. LOVE IT! :)

    2011-11-04 | 22:15:54
    Bloggadress: http://mutthalainen.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här: