L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Failure

Kategori: Allmänt



minus 1,5 förra veckan och + 1 kg nu..Så går det när man inte planerar som man ska.
lost 1,5 kilo last week and now i gained 1 kilo...That´s how it goes when you don´t plan.

varför misslyckades jag i veckan? (Why did i fail this week?)
- Inga matlådor /lathet & slarv/ (No lunchboxes)
- Inga morgonpromenader        (No morning workout) 
- Så som jag gottade mig i helgen..+ fortsatte på måndagen..Ajjabajja( Too much sugar)

Gör om & gör rätt. (Do it again, do it right)

Ledsen?
Nej. Faktiskt inte. Det blir man inte om man är medveten om vad man gjort under veckan. Man får ta sitt ansvar. Man kan inte bli ledsen om man inte får de resultat man vill ha. För man har helt enkelt inte velat nog mycket. JAG har iaf inte velat nog mycket den här veckan. Hade jag velat. Hade jag gjort dom där förbannade matlådorna. Hade planerat. Hade inte lämnat utrymme för misstag eller ens valt att göra dom. Svårare än så är det inte.

Sorry?
Actually, no. Cause i know what i have done wrong this week and it´s my own choice.I can only blame myself and make sure to plan better next week. If you want something really badly. you get them results that you want. I've learned over time.

Hade detta varit jag för 2-3 år sen hade jag suttit & tyckt så himla synd om mig själv & tyckt att jag kämpar på som tusan & ändå inte gått ner. Nu idag inser man när man läst lite mer att det mesta handlar om matematik in & ut kalorimässigt så länge jag sköter medicineringen rätt.



Håller ni med mig? eller bara jag som är trångsynt?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Min kommentar till detta är: STIRRA DIG INTE BLIND PÅ VÅGEN!!! Man hinner inte gå upp ett kilo fett på en vecka, det mesta är förmodligen vatten! Det du ska fokusera på är hur kläderna sitter på dig! Du gör ett grymt jobb och jag tycker att du är för sträng mot dig själv. Ett matsked glass hit eller dit gör ju egentligen inte så stor skillnad i det lååånga loppet.

    Håll modet uppe och fortsätt vara grym!

    2011-11-11 | 18:43:11
  • Emma W säger:

    Håller absolut med ovanstående! Den där jäkla vätskan kan jävlas in i det minsta :P



    Kämpa på :D

    2011-11-11 | 19:56:20

Kommentera inlägget här: