L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Älskade lurvskalle!

Kategori: Allmänt



Kan fortfarande inte släppa hur gullig lurvskallen där var !!! Blev kär!

Dag 2 avklarad alltså sen upprycket! Detta är planen att klämma in i veckan

                     3 morgonpromenader
                     2 långpromenader 
                     4 gympass
 (Mindre än vanligt pga all värk)

                                 Hitills
                      1 morgonpromenad
                      2 gympass

Triceps idag m. Carin! Gick bra trots axeln !=) Körde triceps i en timme & Känner att jag kommer ha träningsvärk. Om inte annat klarar jag mig med värken i hela underkroppen från gårdagens pass. Vi for & handlade sen! Är bra att handla tsm för man vågar inte fuska då! TIPS!

När jag kom hem så lagade Martin mat åt mig oj så bra jag har det han hade diskat dessutom, bortskämd flickvän = jag ! Tvättar som vanligt alldelens för sent så kommer få sitta uppe ikväll igen. Varför lär jag mig aldrig?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: