L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

TIPS FÖR BEKRÄFTELSENÖRDAR !!

Kategori: Allmänt

HAde en jättemysig gårdag!

20 min i kö på coop ...
kö på kvantum....
kö på parkeringarna.....


Dumfan som jag är som åker & handlar fredag kl 17 löningshelg..

Fick parkeringsplats längst fram vid dörren på COOP.
JAG SVÄR JAG HAR ALDRIG KÄNNT MIG SÅ ÄLSKAD & ÅTRÅVÄRD SOM NÄR JAG BACKADE UT.
FAN ALLA SAMLADES RUNT EN FÖR ATT SLÅSS OM ENS PLATS.


Så jag ska åka dit & parkera när jag känner att jag har lite bekräftelsebehov!



Blev bjuden av hjärtat på Kina igår! =)  Sen for vi till Johannes & Anna trevlig vi körde Fia med knuff med shot-glass. Alla utan jag! Jag fick göra armhävningar ist (duktiga jag) Tror det blev sammanlagt ca 60-70 st.

Nu har jag gjort frukost till hjärtat . Jag åt min för längesen ! Proteinshake MMM gottis !=)
Har kokat ägg åt han, juice, kaffe, mackor, lagt upp pålägget fint på tallrik & musik i köket så nu ska jag gå & väcka honom igen! HAr redan väckt han en gång idag för jag ville mysa & klia han på ryggen rastlös som jag var!

Får se vad dagens pass blir. massa inplanerat idag iaf !

Tess: Blev ingen glass igår så jag kör nog på ditt förslag ; )

Kommentarer

  • Josefin Rahkola säger:

    Tack=)

    mm.. så sant.. de går mye bättre nu.. väger mig 1 ggr / veckan för att se att man inte faller.. ligger rätt stadigt.. (skönt) ... eller rättare sagt ganska prick på samma..



    De är lugnt Sara.. man behövert påminnas ibland.. och de får du göra=)

    Även om du sku se att ja på nå sätt ser för smal ut..

    Kramar!!

    Jag beundrar ju dina benpass så måste ju kämpa så man inte är såå låååååångt efter ;)

    2011-05-28 | 13:25:00
    Bloggadress: http://josefin.shapemeup.se
  • Erika Ahlsten säger:

    Hej hej vad trevlig dina poster verkar. lär verkligen att läsa på din blogg lite mer! (: Hoppas du har en kul helg (:

    2011-06-29 | 13:57:48
    Bloggadress: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här: