L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Blondie on the Gym + Skurkprofiler

Kategori: Allmänt

Passet igår blev jättekonstigt! Först åkte jag för tidigt sen for jag hem till Carin & gick lite husesyn! Skitmysig lägenhet! Så typiskt man själv inte hittade en sån fin privat lägenhet centralt. Hade lätt kunnat bo så. Fick mig ett pusskalas av dessa fulsöta hundar så Martin behöver inte pussa mig nu . Jag har fått så det blir  över hehe. Sen åker vi till gymmet vad händer byter om , träffar hela drösen , Mia, Linda,Angela,Therese & märker att MIN ENA SKO ÄR BORTA!! Så kom jag på att det var ngn av dessa skurkar som gick omkring med den. så vi fick vända om & sen hade vi bara 50 min på oss så det blev 50 min Triceps. Sedan ca 20 min löpning . Så jag måste alltså ta igen ryggpasset samt ben passet i veckan samt ett löppass. Suck.

 
Ni vet inte hur äckliga träningsskor jag har & dom här struntade fullständigt i det?
( Bilder ärligt snodda från Hennes FB )

                            Hmm antingen den vita döva pussgurkan

                                    Hon ser även lagomt skyldigt ut.

Troligtvis blir det Löpning ca 50 min idag
Lördag: Rygg ( Behöver ngn som hjälper.. Malin?)
Söndag: Ben & Vader med Carin + löpning 1 timme+ kvällspromenad

                         Blondie goes blonder
Vi stod på Crosstrainern igår När vi känner ngn fisit så det stank över hela gymmet.
Carin: - Sara känner du inte? Någon har fisit, Fan måste stänga av  fläkten på maskinen
Sara: - Jo fy faan, men vadå? Kommer lukten från maskinen?

               Nej Sara.. Maskiner fiser inte.. Människor gör.

Kommentarer

  • frida p säger:

    HAHA naww seriöst det där måste vara den sötaste hund jag någonsin sett!

    2011-03-04 | 11:09:30
    Bloggadress: http://friduslinus.blogg.se/
  • Tess säger:

    Wahaha!!

    Jag tror nästan någon hade skitit ner sig eller nå. Stank överallt o Kicki var å torkade o sprejade massa nedanför trappen vid receptionen... men jag vet inte..

    2011-03-04 | 14:55:35
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: