L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Dagen idag i bilder & text. Möra armar imorgon.

Kategori: Allmänt

                                     Jobbade till 17
                                        Handla
                                         Hem
                                    Plocka & städa
                                       Dammsuga
                                       Gymmet
                                         Skura
                                      Renbädda
                                      Måla naglar
                                       Laga mat
             
Lunchen idag. Lax + eokade grönsaker + citron i ugn! ( citron i ugn är SJUUUKT gott att blanda ner i denna "sallad" ta bort skalet från citronen och tärna den och sätt in i ugnen med allt annat. TIPS TIPS! citronen blir inte sur & smaksätter allt + citron sänker GI: t ! 

                               ÄNDRADE FRUKOST
Idag gjorde jag ngt annorlunda. Bytte frukost, hur ofta gör man det på en skala när hela ens liv går efter rutiner?
Tinade bär med lite honung ovanpå + 2 kokta ägg på sportbröd + finn Crisp som Carin sa åt mig att köpa alla verkar prata om dom. Ngn som har ngn åsikt om dom? tycker dom känns meningslöst tunna men lite smågott som variation:D
          
VAd är det jag ser ??? Kan det måhända vara en liiiiten mini mini muskel på baksida lår?!
Man kan ju alltid be till gudarna. Jag har oerhört slappa ben & ligger efter med dom....
                             
                                               TRÄNINGEN
Med andra ord fullt upp! Eftersom jag ska vara med Martin nästan hela helgen så gjorde jag bort dom sista muskelgrupperna idag. = TUNGT & långt pass. Biceps+Triceps+Baksida lår. Körde 5 övn/muskelgrupp med 3 set på varje . Varje set är 8-12 reps. Klockade hela tiden så det gick 60s mellan varje set. Då går passet fort. Det gick bra passet blev bara 1,5 timme sammanlagt så efter ca 1H 10 min tog jag mina aminosyror då man bör inta ngt efter en timme. 

                         
Lagade 3 lådor med kycklingfilér + stekta champinjoner &lök + wokade grönsaker  
               

                              Detta gottade jag  mig med ikväll ; )

                    Klockan 00: 30 nu förtjänar även jag att få sova!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: