L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Kvällens axelpass/ brun-utan-sol misstag/Bilder

Kategori: Allmänt

                  
                         Lunchen idag. lägg märke till mitt bruna stekta ägg.. MUMS...not

Kom hem från jobbet gjorde laxsallad vilket jag ÄLSKAR. Höjde motivationen lite inför passet med Niklas ikväll. Kände bara för att gå & sova egentligen. Men så hevde jag på lite galen musik & Skaka rumpa överallt i hemmet; ) , spansk + rumänsk musik vilket jag älskar & jävlar så energin kom !!=) Åkte dit & körde axlar. Har gått ner i vikterna rejält + ökar repsen & finslipar på tekniken.Jävligt mkt man gjort fel & när man verkligen gör rätt känner man hur jääävla mkt allt svider!!

Körde exempelvis axelpress/hantelpress UTAN bänkryggstöd. satt själv alltså &  tänka på:
 spänna buken
INGEN svankning alls under hela tiden
låååångsamt tempo ner
Armarna ska ej falla innåt alltså överarmarna. Hållas raka i 90 grader vid nedersta läget
INGEN gungning alls MINSTA lilla gungning är fusk !!!
andningen korrekt

Så ni kan ju förstå att det är mkt att hålla koll på
                             
                                              2 veckor gammal bild.
                     Har väl hunnit med ca 20-22 timmar träning sen dess.
 

Niklas kommentar var att han borde ha spelat in första gången jag körde & nu hur stabil jag blivit med hantlarna vad gäller balansen & att vänster arm som jag är lite svagare i inte viker sig längre lika lätt.  Vi supersetade axelpressen med att stå med stång & heva den rakt fram med raka armar. + lite andra övningar.

seeeeeen kommer elaka fan med kravet att vi ska köra interwaller på crosstrainern & jag TÅL JU INTE DEN MASKINEN. Skulle hållas ett visst tempo osv jag dog halft. Så vi fastslog att nästa vecka är det kondition utomhus som gäller. Med Niklas brevid mig. ...
Just nu står jag med brun-utan-sol & stinker & hoppas jag inte gör om förra veckans misstag
                                    
         fan så bra med all respons på inlägget om proteinpulver!! Tack ska lägga upp alla så
         alla kan läsa   & sen fråga en annan sak jag tänkt litegrann på!  GODNATT på er !; )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: