L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

IT'S FRIDAY I'M IN LOVE!

Kategori: Allmänt

                                               VI TYCKER OM FREDAGAR !!!                     

                                 
                                TUMMEN UPP FÖR EN GREJT HELG SOM KOMMER !

Igår efter jobbet så for jag på Coop & mötte upp Carin för att shoppa some food! =) Sen hämtade vi ut Farmen biljetterna, mamma sara har ansvaret för dom. MAKT!

For hem tog en tallrik med frukt & havregryn + mjölk sen for jag till gymmet & körde axlar + triceps. Passet var väl OK är så jävla sliten pga ryggen..Tror jag slet upp allt igen. Det som är så kul med gymmet nu är att när man tränar ungefär samma tid varje dag är det alltid samma folk. Efter ett tag hjälper man varandra, man hälsar osv. Igår hade jag en lektion med Martin tror jag att han heter? Haha han gör alltid så roliga övningar så jag nyfiken som jag är frågar alltid & han gav mig lite tips & sådär. Sånt är kul tycker jag! Man ska ju lyssna på dom som har betydligt bättre resultat än en själv speciellt som "ny" i det hela. Även om jag kan tycka jag kan mkt ( Vilket Niklas bevisar jämt att jag har fel på underbar som han är)
      
Tror att jag äntligen kan säga mig börja ha långt hår MITT EGNA hår !=) Inga flintar längre på huvudet eller sådär. Tjohoo happy me off to work! Promenerade imorse ca 45 min.
Frukost: havregrynsgröt + rivet äpple + massa kanel (höjer förbränningen)
Mellis: äggmacka
Lunch: kyckling+ wokade grönsaker (stekt i olivolja penslade stekpannan, ej smör)
Mellis 2 : 1 äpple.
Middag: Lax + wokade grönsaker + skinkmacka knäckebröd. Ska försöka få in 1,5 timme promenad ikväll också. Har vilodag ända till måndag nu pga ryggen. Från styrken & kondition träning så det blir lågintensivt ist.

        Inge gotta för mig i helgen eftersom jag ska ta ngt vinglas imorgon faktiskt. ca 3 månader sen sist

Kommentarer


Kommentera inlägget här: