L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

VI ÄR STARKE-ADOLFINOR !=)

Kategori: Allmänt

Sitter här & är på riktigt tårögd. Kommer börja rinna tårar ... Där föll den haha. Shit så skönt att få gråta ibland. Varit inne på Emmelys blogg flera gånger & tänkt men uppdatera kvinna ( har alltid läst översiktsläsning pga jag är på jobbet så kan man inte gå helt in för läsning. & VAD SER JAG NU !!

"Sen vill jag bara tipsa om en fantastisk tjej! En sån kamp hon har kämpat, med att leva med ätproblematik. Övervikt & dylikt. Att ha en sådan kamp och ändå vara så positiv & fortsätta kämpa, helt fantastisk människa Dessutom så kommer hon med peppande ord & kommentarer, det gillas :) Lyckliga dom som får ha henne som träningskompis. Fortsätt som du gör Sara! Du är verkligen en inspiration för oss andra. Plus ett riktigt muskelpaket, hehe. Kolla in hennes blogg här: http://lucha.blogg.se/ Läs den bloggen! Rekomenderas starkt. För henne kan man verkligen kalla för Super Woman :)"
                               
Jag vet att jag har vänner. & vänner som jag egentligen inte känner speciellt väl. Men Just Emmely har jag alltid kännt en koppling till då vi verkar iaf vara sjukt lika varandra vad gäller erfarenheter med matproblem som vi gått igenom & hur vi älskar muskler & tränar för det idag. Ibland när jag läser hennes inlägg är det som att läsa ens egna gamla tankar. Ibland skriver hon saker som jag aldrig tänkt på som väcker många bra tankar hos mig.

Är riktigt rörd & glad att det finns människor som kan se upp till en. Hade aldrig trot det här för något år sen. Satt & tyckte så jävla synd om mig själv hela tiden. Att få höra jag är positiv är något jag aldrig fått höra tidigare i mitt liv. Det är en chock varje gång. & vetskapen att jag bara kan bidra med en pepp till EN enda människa. Ger mig energi att orka under tunga perioder. För såna har jag. Då går jag in & läser vad folk skrivit. Kan låta sjukt men jag gör det. När man själv inte har tro på sig & att få det bevisat att då kan ANDRA göra det. ( usch nu faller tårarna fan så vek man är för sånt här)

 

Vi ska köra ett pass tsm i sommar har vi sagt! Sjukt kul skulle det vara!! Ser ni inte likheten ? ;D
Hehe gammal bild på mig jag vet men har ingen ny i just den posén med det klassiska vrålfejset!

 

Vi må vara spännbögar men hey?! Det är vår hobby! ;D

Sen till råga på allt så fick jag andra peppningar idag. Danne bekräftade att mitt slit gett resultat & det betydde mkt för idag hade jag sånt sjukt sug på att strunta i träningen idag då jag var lie tom på energi. Men det blev andra bullar efter det.
"det syns att du krigar på bra bland vikterna! nya resultat hela tiden. du är en sån som gör att jag blir mer motiverad till att träna, en inspirationskälla! fortsätt så :)"

Behöver jag säga att jag satt & idiot-log hela dagen på jobbet! Att ngt sånt litet kan göra så mkt för ngn annan! Tål att tänkas på att det är inte kjobbigt att ge en komplimang om det är ngt man verkligen vill säga. För det kan vara väldigt stort för den andre! Ann.Helen är ju en sån där jävel på att pigga upp en också när hon skriver :) Tusen tack ska ni ha. Verkligen! =)



Fick sån sjuk pump i underarmarna idag körde dom & biceps. Fick så mkt att det blev en jävla bula på underarmarna & rasmus kände , dom var stenhårda kändes som att dom skulle sprängas.. Riktigt jävla jobbigt faktiskt! Passet gick väl okej. Kände mig lite tom på energi då jag tränade sent utan att ha stoppat i mig middag så. Åt det efter passet.

Godnatt!

Kommentarer

  • Emmely Norlin Gustafsson säger:

    Nu blir jag ju rörd till tårar, och det är inte ofta det inträffar :D



    Lätt att vi skall ta ett träningspass i sommar, då får vi visa hur en slipsten skall dras! Hehe ;)



    Fortsätt som du gör tjejen! Du rockar helt enkelt :)

    2011-03-21 | 23:04:27
    Bloggadress: http://Mutthalainen.blogspot.com
  • Emmely Norlin Gustafsson säger:

    Nu blev jag ju rörd till tårar, och det är inte ofta det inträffar :)



    Lätt att vi skall ta ett träningspass i sommar, då ska vi visa hur en slipsten ska dras ;) Hehe.



    Fortsätt i samma stil tjejen för du rockar!

    2011-03-21 | 23:08:08
    Bloggadress: http://Mutthalainen.blogspot.com
  • Johan säger:

    Skönt att bygga underarmar!! Man vill gråta av smärta och dom blir stenhårda. Finns inget bättre :)Kämpa på, i sommar ska vi mäta armar! :D

    2011-03-22 | 02:17:24
  • Sussis viktblogg säger:

    Klart du är positiv! Är ju inget annat än positivt i din blogg :) blir ofta peppar av att gå in här :) fortsätt kämpa, vi är på väg mot mååål! :D

    2011-03-22 | 09:35:13
    Bloggadress: http://sussey.blogg.se/vikt

Kommentera inlägget här: