L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Samtal mellan 2 bantandes kvinnor ( läs banta på skoj)

Kategori: Allmänt

Läs nu nedanför mina vänner och se på hur man gör .. Detta är ren vilja mina vänner. Möjligtvis en eller två psykoser som är iblandade. Det är som att jag & Malin hallucinerar just nu godis.

Samtalet vände dock till ngt helt annat.
hahahaha du fan vad mys med ett glas vin ivan tog mitt vit vin till middag för någon vecka sen
han ba "jag tar ditt vin till maten, de är okej va? " jag sa "nej" - "försent" ropar han ifrån köket



Malin säger

Sara Isaksson säger
ETT? jag siktade mer på ett....hundra. Har massa vin  ; ) & sprit och cider och öl

Malin säger
haha.. lugna sig nu va ! ett glas vin räcker en hel kväll för mama

Sara Isaksson säger
Jaja! men för mig så fyfan..Varför har jag inga vänner ?! Alltså .. Fler vänner mena jag

Malin säger
MEH! vad ska du med dom till ? Du har ju mig men jag räknades visst inte

Sara Isaksson säger
Näää du räknas inte just nu när jag ville ut ! Annars räknas du

Sara Isaksson säger
Har smällt i mig ett hekto godis för hela 8:- & har ont i magen...+ fet ångest
kanske därför jag vill ha sprit? HAHAHA

Malin säger
skit i godiset för ÅTTA SPÄNN (WOW) Jag vill ha kebab!! Ja för sprit var ju så HIMLA mycket BÄTTRE än de där godiset

Sara Isaksson säger
HAHAHAHA okej du vann !  nejmen då tror jag ju att jag är snygg iaf? ALLTID NGT JU ?

Malin säger
ja ja.. du tror de ikväll iaf, men imorgon vaknar du upp med både fysisk(baksmälla) psykisk ångest(av att du både åt ETT HEKTO godis & drack spriten) honest

Sara Isaksson säger
Subba.

Nu förstörde du allt.

Malin säger
 love u 2 
va fan får jag ingen kebab så får du ingen sprit



Snacka om att man har vänner som har förmågan att glädjas åt andra... Eller så inte.=)

CA 5-10 MIN SENARE

Malin säger: 
åh

Sara Isaksson säger

sitter du också tänker på pommes?

Malin säger

jag dör!!! vart fick du pommes ifrån mellan kebab och sprit??

Sara Isaksson säger

jag vet inte.. jag började drömma om pommes helt plötsligt.. tänk på glass dock hela dagen

Malin säger

HAHAHAHAH jag dör... sluta, love your filosofiska tankar

Malin säger
åh fy fan.. kebabrulle

jag äter den i mina tankar

Sara Isaksson säger

Jag hjälper till.. med pommes: en som brukar finna spå tallriken..
Tugga lite slarvigt så det ramlar ner dressing så jag kan doppa lite.

VA FAN DELA MED DIG DÅ !!

Malin säger

HAHAHAHA  de är lugnt du får pommesen så länge jag får kebaben
åh IVAN ska få på moppo på söndag... jag ville ha kebab och så har han snott kontanterna så jag har bara kortet... och alice sover. Jag kan döda för en kebab...

Sara Isaksson:

Seriöst om du så mkt som ens försöker få med mig sen på ngt sånt äventyr lopvar jag att göra livet surt för dig. VI KAN HÅLLA OSS !!
Malin.. vi måste prata om ngt annat

snabbt

byt

*klick*

Kommentarer

  • Malin säger:

    PUSS :-*

    2011-03-18 | 20:43:07
    Bloggadress: http://vi2blir3.se
  • Tess säger:

    Malin säger:

    åh



    Sara Isaksson säger



    sitter du också tänker på pommes?



    WAAAHAHHAHAHAHA JAG DÖR!!!!!!!!!

    2011-03-18 | 23:38:08
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: