L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Formcheck

Kategori: FORM-CHECK

Gårdagens pass med Niklas var Triceps & rygg(övre) Vi körde på ett nytt upplägg där jag kör 3 tyngre set ist & utan hjälp i av spottern (vännen som hjälper) detta för att kroppen inte ska vänja sig så man chockar den lite. dock får man gå ner lite i vikter när man kör så men det struntar jag i. Blev 1 H 10 min morgonpromenad igår + 1 tim styrke + 20 min gång på band så sammanlagt 2,5 timmar

Bilder tagna innan träning


Pratade även med Niklas om dettta med min viktnedgång. Den har inte gått upp TROR jag ( ? ) men den har definitivt stannat av. & det är ju enkel matematik egentligen. Jag sköter kosten i princip perfekt. Det är alltså på snask jag failar. Det är inte på vardagar utan det är på helgerna. Allting handlar om att göra en FÖRÄNDRING. Att ta in mindre av det dåliga än förr. Vilket jag numer inte gör. Snarare ökat på gottat. Jag gottar nu 2 dagar i veckan. ibland bara varannan vecka. Men som vi sa då igår. Om jag ändå klarar av att köra träning 5-6 dagar / veckan hårdkörning ca 2-3 timmar träning om dagen  & bara snaska någon få dag. Då borde jag kunna vara helt utan den. EGENTLIGEN. ( Nu vet jag att många flyger upprörd upp i soffan av detta) Det jag menar är att när jag har så få marginaler att spela på. Det är inte mkt onyttigt. Nästan inget. Så då måste jag ta brot det lilla som finns. JAG VET ATT MAN FÅR UNNA SIG  vilket jag håller med om. men det handlar även om vad man vill uppnå.



Bilder tagna innan träning. Lampan gör väl kanske sitt ovanför huvvet , i don´t know !

Imorse blev det 1 H 20 min powerwalk med Carin! Dagens planer är att köra bröst + trapz idag! Får se om jag får med mig Therese på promenad ikväll också annars lär jag däcka gott i min säng som vanligt. Första natten på någon vecka som jag sov en hel natt utan att vakna ca 5 ggr . Oerhört skönt. Vaknade pigg & glad !

Fick pengar av kära mamma snäll som hon är som tack för att jag vaktat deras äckelhund  dessa helger.Så det blev en softshellliknande jacka från Kappahl. Kär vid första ögonkastet. =) Mysig pleece på insidan. PERFEKT till mysiga vårpromenader!

Kappahls barnavdelning strl 152 , 499:-  
Enda gången det är bra att vara kort ; )

Kommentarer

  • Becci säger:

    Jävlar vad hård du ser ut på bilderna =) vad är ditt mål, att gå ner i vikt o bygga muskler?



    Haha får typ ångest då jag ser ditt matschema med att vara så strikt med ditt fuskande, att inte jag kan vara sådär duktig som du är :)



    Måste iallefall tillägga att jag är gode imponerad och stolt över att du kommit så jävla långt med ditt mål. riktigt imponerande o se!!!

    LYCKA TILL!!



    kramis

    2011-03-16 | 14:31:04
  • Tess säger:

    Jo, självklart kan man träna 5 dagar i veckan och det tycker jag man ska göra! Ja menade bara att jag inte ska träna 5 dagar i rad utan att vila. Utan köra tre dagar, vila en och sen köra igen=)

    2011-03-16 | 16:16:34
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: