L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Måndag... Behövs det sägas ngt mer?

Kategori: Allmänt

            
                                       
Jaha då var helgen över. Kan summeras som helt OK. Förra helgen gick bättre vad gäller snaskandet än denna. Blev 2 gottardagar ist för 1 som planerat. Men då har jag sammanlagt i varit på 1 spinningpass, 3 långpromenader & 2 timmar i gymmet så jag får väl ändå vara nöjd. Tappar helt rutinerna hos mamma & pappa.

Klockan 05:45 imorse= dags för morgonpromenad 1 H 10 min. skönt väder ute. Sov väl sammanlagt ca 3 timmar inatt har vaknat av & till & trott jag försovit mig för promenaden & drömt om träning. Nu börjar det spåra lite haha. Håller på att somna sittandes. Hur ska detta gå ? ska ställa in tiden hos sjukgymnasten idag tror jag.
                    
Det är med ett sår i hjärtat som jag efter 15 år nästan med BBK väskan övergår till en ny träningsväska. Bodens kommun har sponsrat brorsans lag med väskor & softshelljackor  m.m. så jag fick ta en. Den har ett jätte praktiskt fack som är dolt på sidan  under väskan. Bra att ha skorna i. Är ju bra av kommunen att stötta andra sporter än dom "vanliga" . Brorsan råkar ju vara en av dom 5 bästa skyttarna i sverige efter helgens sverigetävling i Sthlm & andra guldet i rad förra helgen i kiruna Lilla VM..Ooops!= ) Även jaktbutiken har sponsrat dom med diverse utrustning. BRA GJORT !


Frukost: Havregrynsgröt + mosad banan, 1 äggmacka, 1 skinkmacka ( sportknäcke bröd)
Mellis 1: 1 äggmacka, morötter med KESO
Lunch: Svart quinoa 1 dl + 1 dl köttfärssås + sallad
Mellis 2 : 1 Apelsin + 1 skinkmacka
Träning: Bröst + trapz + 30 min kondition
Middag: Lax + wokade grönsaker + 1 äggmacka

Kommentarer

  • C säger:

    Satan vad hurtig du är med tidiga morgonpromenader nästan varje dag :). Dock är du inte lika hurtig att svara på fb haha ;)

    2011-03-14 | 12:47:40

Kommentera inlägget här: