L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Lite mat !

Kategori: Allmänt

       

Middag i Onsdags tror jag det var?  Bra mat under önskad viktnedgång.
Ugn: ca 250 grader. ( går fortast då)
Tid: ca 15-20 min

1) Tina laxfilén i mikro ca 1 min
2) Krydda på ena sidan massor med kryddor ovanpå Bl.a. allround, grill,chili+ vitlökskrydda.
Vänd på den efter några minuter & gör samma sak igen
3) Sedan lite wok grönsaker i ugnen tsm med laxen.
4) Sist men godast så skär ett granatäpple i 4 delar & skrapa ur kärnorna & häll över!

______________________________________________________________________________

                       

Middag igår + lunch idag

Grillad kyckling + sallad + en näve nötter brevid
( då kycklingen är lite för mager & jag ej har ngn dressing)
SÅ JÄVLA GOTT FAN SÅ JAG LÄNGTAT EFTER KYCKLING


SWEEEET! =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: