L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Gårdagens pass + något har hänt med vågen + formcheck

Kategori: FORM-CHECK



Gårdagens pass blev med Linnea ! =) 15 min löpning körde i slutet på 13. Jag som brukar köra på HÖGST 11 Konditionen börjar arta sig med andra ord. Sedan axlar & mage. Kan inte förstå att jag inte har träningsvärk i magen idag för jag tyckte jag var helt död i den!! Men så är det ibland. Kul hade vi iaf! Är roligt att träna med olika personer ibland. ( inget fel nu på Carin missförstå inte haha)

Ökade inte på något men så är det ju. Gick väl ändå rätt hyffsat. Efteråt var det tillbaka till löpbandet 20 min det gick bra! Sen hem & slockna. Klockan var ändå 21:30 när jag kom hem. Klockan ringde 05:50- det snöade = INGEN PROMENAD. Jag har sagt att morgonpromenaderna ska vara "roliga" & "sköna" &  inget som jag med helvetes kraft ska tvinga mig ut på. & eftersom jag har vilodag idag så gjorde det absolut ingenting.

Märkte till min glädje imorse att något måste ha hänt nu viktmässigt för jeansen var lättare att knäppa idag så förhoppningsvis är jag snart nere på vikten jag var vid jul! Såg där i garderoben min gröna kjol som jag var så nyfiken på att prova. Så jag slet på mig den. Den var lättare att knäppa också. JÄVLA VÅG som inte funkar!

Börjar se konturer på benen sakta men säkert
men då benen INTE ÄR MIN GREJ så lär det väl
ta år & dar innan man får några ordentliga konturer. 


Fortfarande några kg kvar tills jag kan ha kjolen.
HAHA. Just nu sitter den väl i det snävaste laget & 
liiite ( läs mkt) för högt upp. Men men ...Snart!=)

Skakade så mkt på handen så bilden blev rätt suddig tyvärr (eller lucky u kanske jag bör säga?)

Måste komma ihåg att köpa batterier till vågen. Klantiga jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: