L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

WE ROCK! (Kvinnor)

Kategori: Allmänt

               

               Oj jävligt dålig kvalité på bilden. Men hey!, jag har en gammal telefon ; )

               Tänkte bara meddela att jag håller på att beta igenom mejlen nu på FB
               & jag hittade 23 olästa. Dom ha rju så konstigt nytt system på fejjan så
               dom visar bara först den där röda flaggan sen försvinner den ju?

               Förlåt om jag verkat dryg! :( Blir superglad när jag läser.. Verkligen!
               Shame on me! Nu är det bättring påväg när folk tar sig tid & sriver så fint.
               Sofia & Annikas mejl vill jag läsa flera gånger om!

               Det roligaste är att det är så mycket tjejjer som skriver & är positiva.
               inte en enda negativ sak har jag fått ( & klarar mig fint utan också)

                HELL YEAH WE ROCK GIRLS!!!!  Therese, Linnea.G, Linda.M, Carin
                Ramona, Lee, Lisa, Frida, Rebecka, Jannice, Jennie , Annika.N
                Martina, Malin, Angela, Julia, Elina, Lisa.H, Sussi, Sofia, Johanna
                Britta, Lena, Oksana & alla andra hurtisar där ute !=)

måste bara sägaatt det är riktig jäkla girlpower i dig...blir riktigt stolt över kvinnor som dig.....
Tror jag måste anställa dig som min peronliga tränare :-P

Linda Melander Du är en underbar förebild♥

Sofia Halonen  Pst HUR FAN TRÄNAR DU MAGEN ?!?!? JAG VILL OCKSÅ HA EN SÅDAN MAGE :D
SÅ du är en inspiration för mig också :)

Therese Forsell KÖTTA!!!!

Lisa Gabrielsson Du är en inspiration för mig. Vi måste ses nån dag så jag kan hämta pappret där.
Men du kanske e hemma nån kväll?

Lisa Gabrielsson Mycket bra skrivet Sara och roligt att läsa! Jag har börjat själv med att inte
umgås med dom som bara tar energi av en, det ska vara POSITIV energi.=)

Jannice Nyberg Hellerstedt Fan vad du är duktig! Jag är djupt imponerad!

Rebecca Sundqvist
Vad det är kul att följa din blogg och se alla framsteg !! O det roligaste av allt är att du äntligen
upptäckt löpningen ! Kanske vi ska ta oss en runda i sommar?:)

Kommentarer

  • josefine säger:

    sv: tack så mycket :) det hoppas jag också!

    och måste bara säga att guuud vad duktig du är!

    2011-03-10 | 12:25:09
    Bloggadress: http://josefinelundberg.blogg.se/
  • Martina! säger:

    Åh så söt du är :) tack , detta behövde jag :) ska till dotorn på måndag o kolla min rygg, sedan är det dags att köra igång! :) KÖR HÅRT!

    2011-03-10 | 18:45:01
  • Lisa säger:

    Du är helt otrolig! KRAM

    2011-03-11 | 06:59:39
    Bloggadress: http://lajsaminelli.blogg.se/
  • Annica säger:

    Fin blogg. ;)

    2011-03-11 | 07:18:49
    Bloggadress: http://anniicanilsson.blogg.se/
  • Britta säger:

    <3!

    2011-03-11 | 08:54:46
    Bloggadress: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här: