L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Omplanering, sönderböjd, Besiktning

Kategori: Allmänt

                                       

Bara racel, jag börjar närma mig 28. då är det färdighaft!

Nähä, så var hela denna dags planering förstörd. Typiskt är ju bara förnamnet.
Var hos sjukgymnasten Anders idag & han behövde ju bara kolla på mig så såg han att jag var:
1: Olika långa ben. Inget sådrä jättestort men tillräckligt för att höfterna ska skjutas fel.
2: Helt plattfotad ( Inget nytt under solen jag är som kalle Anka) Detta medför att knäna viks in= KOBENT så jag måste köpa nya hålfotsinlägg, detta bör förbättras med tiden. Inte helt men markant vid användning.
3: Muskelknut långt ner i ländryggen nästan precis ovanför vänster skinka. som en fettknöl.
4: Troligen en rejäl muskelbristning
5: Jag är alldelens för överrörlig

Behöver jag säga att han ville ha dit mig på torsdag igen?

Så jag gick INTE igenom besiktningen med andra ord. Sen kommer karln med beskedet att jag INTE får träna idag. SUCK ( ! ) Så träffade vi Niklas han fick säga det till honom. Så nu måste jag skjuta upp benpasset till på fredag. Hur fan jag ska hinna det på fredag utan hjälp vettefan? Eller så byter jag ut ngt annat pass.

detta låter säkert som en bagatell. Men låt mig poängtera att när allt man stoppar sig mån-fredag klockade måltider som är planerade efter aktiviteten man ska utföra under dagen så ÄR det en större smäll. Sen ska man tänka på att jag tränar tsm med någon annan. Antingen Carin som har ett fullspäckat schema eller Niklas som måste boka om sitt schema pga detta osv. Så det ställer till väldigt mycket. Men nu går det ju inte att göra något åt saken. Jag får helt enkelt vila ( vad är det?)
Nåja Anders böjde mig åt alla håll & kanter fick vrida kroppen lite hursomhelst. Han märkte jag var riktigt överrörlig ( noo shit, ngt som alla ser bara hur jag går & hur armarna är vridna)

Så dagens nya planer blir helt enkelt:
skulle åka till Malin & äta middag där samt byta om innan träningen så hade med mig min middag i en matlåda. Men nu så får jag åka hem efter jobbet i lugn & ro. Spara matlådan till morgondagens lunch & laga mig en middag som har mindre kolhydrater då jag är stillasittandes en hel dag extra i veckan (glöm ej att jag har kontorsjobb) Så det blir helt enkelt "Saras favoritlax"till middag. Sedan åker jag till Malin för lite planering.


För er som frågat över mitt upplägg på träningen:
Jag kommer att skriva ett inlägg lite mer ingående hur den är upplagd & syftet med min träning.
Dock kommer jag inte skriva i precisa drag hur. Då det är ett schema som Niklas satt ihop individuellt åt mig efter mina syften & behov. Men jag ska absolut skriva lite om den! :) 

Kommentarer

  • Britta säger:

    dessa kroppar alltså!

    e n v i s h e t

    du om någon har det så det räcker och bli över.



    det kommer ta tid, men snart går du och hela kroppen hand i hand!

    2011-03-01 | 18:14:27
    Bloggadress: http://sixth.blogg.se/
  • Titti säger:

    :) Hihi tack!

    Föresten vart bor du nu? Tycker vi ska ses snart och hitta på något/umgås! Tycker att det var aldeles för längesen det hände... Är också jävulskt bitter att jag sa upp mitt gymkort iof pga studierna då ja inte haft pengar över till det men när ja börjar jobba igen så ska jag banne mig börja träna ordentligt!



    Ajaj inge bra de där med "besiktningen" du får rehabilitera och komma igen med nya tag :)



    Vi hörs :) Kram

    2011-03-01 | 21:41:52
    Bloggadress: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: