L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

UPP UR SOFFORNA FOLK!=)

Kategori: Allmänt

                    
                                                      God morgon ! =)
                                   Idag är det en Lördag i sportens tecken
                 07:20-08:00 Powerwalk med mamma & pappas hund. Svinkallt. Surrat med Malin i
                 headset under tiden. Superfint väder hoppas det blir varmare sen! HAde inte 
                 planerat in promenad så slog mig nu efteråt att jag numer börjat FRIVILLIGT gå upp
                  på promenader på morgonen. = en förändring = en ny vana har startat.

Vaknade upp & har ont i ryggen som FAN. nedre delen bara så jag ska ta det lugnt nu
i veckan.. Tänkte ställa in faktiskt spinningpasset. MEN så kom jag & tänka på Angela
som säkert kommer vara där... Faktiskt.. Tänkte på henne. Så tänkte jag på hur skönt
det kommer kännas efter passet. Hur man liksom kan pusta ut. Så nej jag ska joina
Angela om hon är där. Detta som är bra när man lär känna folk som går på gymmet.

Hade ätardag igår!=) + vilodag.. MMMMM =)  Det blev en bit tårta som mamma & pappa
lämnat så snällt kvar. Sen en bit smörgåstårta! 3 kakor även! dock var lunchen kycklingsallad
så är nog ingen vidare panik!

10: 00 idag: spinning 30 min sen styrketräning Tror det är övre ryggen idag på schemat.
elle rom det var triceps?? Bra koll man har!

15:00 Ska jag & Malin hejja på tjejjernas kval. SATAN så kul om dom gick upp!
Sen ska jag hämta kusinen Madicken & ev Lindas dotter Amanda dom ska sova här med mig
inför morgondagens äventyr! Tycker det är så mysigt med släktingar som sover hos mig.
Måste snart be Emma & Jennifer komma & mysa hos mig också! Saknar dom trollen!!

Någon som vill följa med och se handbollen?

Frukost: Havregrynsgröt + mosad banan + äggmacka
Lunch: Kyckling + svart ris + egen dressing( mjölk + curry funkar fint)
Middag: Får tjejjerna bestämma..

NU BLIR DET ATT TAGGA FÖR SPINNING
           
                             Pussa lite biceps brukar hjälpa! HAHA
             UPP UR SOFFORNA NU & UT I DET FINA VÄDRET MED HEADSET & EN VÄN I LUREN
            ELLER BARNVAGNEN ELLER HUNDEN ELLER DRA UT KARLN / TJEJJEN. BUMS !=)

Kommentarer

  • martina säger:

    Tack!! ska se om jag får med mig min karl o hund :P

    hehe

    2011-03-12 | 13:14:30
  • Mia säger:

    Åh vad jag gillar din blogg! Ren underhållning blandt med ren disciplin! Hoppas du har en bra dag! Kram

    2011-03-14 | 12:42:54
    Bloggadress: http://lillamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här: