L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Onsdags-underhållning!=)

Kategori: Allmänt

             
                                 Ser ni inte likheten mellan detta & katerina i big brother?


                                   Ungefär såhär såg jag ut i håret imorse.. Nej jag skoja.
                                   Men ska bli fin i håret idag av Rosi ; )Slinga + klippa ! Finally!

                                                          Haha i just love this one !

Får se om jag orkar träna ben idag. Hade lätt hosta imorse så lät blir morgonprommisen.

Frukost: Havregrynsgröt + rivet äpple + kanel ( som höjjer förbränningen)+ 1 äggmacka knäckebröd
Mellis: 1 smoothie( banan,hallon,björnbär,mjölk,linfröolja)+ skinkmacka
lunch: Kycklinggryta jag gjorde igår. Kycklingbröst+ mjölk+curry som kokas ihop med champinjoner & lök & broccoli & paprika. Mjölken blir tjockare & försvinner som till slut så det mesta fastnat på kycklingen & det blir sviingott=)
Mellis 2: 1 äggmacka + frukt

Middag: blodpudding (bra för oss tjejer!!)+ sallad

Kommentarer

  • Lisa G säger:

    Tack gulledu=) Idag har jag ätit 2 mellis! OCH FÅTT PÅ MEJ EN GAMMAL KLÄNNING!!!!!!!!!!

    2011-03-23 | 17:26:12
    Bloggadress: http://lajsaminelli.blogg.se/
  • Julia säger:

    Jag vill ju verkligen tajta till mig själv och bli lite fastare. min mage är som en degklump för tillfället och visst vore det härligt om den inte alltid var tvungen hänga lite utanför byxlinningen. Men jag är så jäkla vilsen när det gäller strketräning.. Känner att mitt program är skitdåligt och jag har såååå svårt med vikterna. På nästan alla maskiner så är det antingen för lätt eller för tungt.. Fan, vet inte alls vad jag ska göra :-(

    2011-03-23 | 18:39:23
    Bloggadress: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: