L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

FAN SÅ PUMP !! TJOHOOO

Kategori: Allmänt

FAN VAD PUMP JAG FICK I ARMARNA IDAG !!

Helt sinnes ( !! ) 

Låg i soffan & sov hade huvudvärk. Men så tänkte jag 
"Nej såhär byggs inga muskler, du ska på gymmet
som schemat säger men du behöver ju inte
köra kondition idiot. March march iväg.."

Väl på plats så kutade jag i 15 min dels i uppförsbacke. 
togsvettig & peppad helt plötsligt & körde biceps / vader/mage

Provade köra hantlar ståendes nu som jag inte kört på EVIGHETER.
& jag har ökat en hantel. Dra åt FAN så skönt det känns !!! 
Körde lite armhävningar också. Varför vettefan egentligen?
Slutade med att jag gjort 100 st haha. 20 x 5 . 
Fast jag körde triceps igår. & har träningsvärk där. 

Åt en sallad till lunch idag på dagoberts. Dom måste ju hata mig
där borta. såhär ser min beställning ut där:


"Hej , en kycklingsallad..

utan pasta
utan läsk
utan vinägerolja , eller vad det nu heter
utan sån där rostad lök
utan bröd
hälften dressing"


Behöver jag säga att jag alltid får upprepa mig ??Stackarna..
MEN det jag vill komma fram till. Det mättar ändå. Ändå lika gott. 
Ät det ni vill på uteställen. men välj bort det ni kan vara utan faktiskt.  


Söt pinglan Martina skrev på FB
"Ny träningsvecka :D Nya tag :D Lycka till!"

Hur glad blir man inte på en skala av såna spontana saker?


Jo föresten! Triceps passet gick fint igår.
Lite svårt att köra själv man får köra längre set
och lägre vikter ofta. men har kommit på en del
teknik sen fanns det folk som är så snälla på gymmet
och hjälper till när man frågar. Gäller bara att våga fråga.

Har träningsvärk i triceps & Jennie körde ett riktigt bra spinningpass igår! =)

Kommentarer

  • Tess säger:

    30/30= 30sek kuta/30sek vila

    jag hoppar alltså av bandet och vilar i 30 sek och sen hoppar jag på igen. Är mycket enklare än att byta nivå eftersom man då tappar massa sekunder då bandet saktar in eller ökar.



    120/60 = 2min springa/1min gång

    När det är längre intervaller så byter jag nivå istället för att hoppa av. Då har jag såklart lägre nivå än vid de korta intervallerna=)

    2011-03-14 | 12:02:08
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/
  • Martina säger:

    KUl att du uppskattade det :D glad jag blir! :) imorgon kör jag igång igen! :D

    2011-03-14 | 20:57:08

Kommentera inlägget här: