L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Dagens avslutad !=)

Kategori: Allmänt



Var Hos sjukgymnasten idag. Sträckbänken som vanligt. Den drar med 30 kilos motstånd "isär en" & håller kvar så i ca 9 sek tror jag det är sedan släpper den och gör om samma procedur i ca 30 min. Man är fastsnörd med hårda kardborrband under revbenen så överkroppen ej kan åka ned. Underkroppen fastspänd med med linan.

känns lite bättre i ryggen idag faktiskt. Får se hur det blir om en vecka .

Idag
1 Timme 20 min  morgonpromenad med Carin
1,5 timme styrketräning bröst + trapz
1,5 timme kvällspromenad med Therese


Bränner skönt om kinderna efter promenaden. Känner mig ändå nöjd nu när jag lägger mig.

Sitter & asgarvar som vanligt åt Gurkan på Bigbrother. Måste vara bästa säsongen någonsin!
Måste berätta att jag varit en hädnig kvinna & bytt lampor på min bil HELT SJÄLV ! Med pappa brevid mig som instruerade mig hur jag skulle göra. Förbannat stolt över mig som inte ens visste hur man fick upp motorhuven på bilen? Hallå... Jag kan ju faktiskt tanka nu sen ett halvår tillbaka. räcker inte det ? ( haft körkort snart i 4 år.)

Godnatt folk !=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: